Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen over bijvoorbeeld jouw levering? Wij hebben de veelgestelde vragen van onze klanten op een rijtje gezet en proberen daar een goed antwoord op te geven! Staat jouw antwoord er niet tussen? Vul ons contactformulier onderaan de pagina in en wij staan je graag te woord!

Levering

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je een track & trace code?
Vul hier de track & trace- en postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.

Is er vertraging ontstaan?
Houd de track & trace link in de gaten, een nieuwe afleverdatum zal verschijnen zodra deze bekend is.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. 

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen.
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij onze vervoerder. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

Mijn bestelling klopt niet

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Dit kun je melden via ons online retourformulier. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via DHL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen. 

Is er vertraging ontstaan?
Houd de track & trace link in de gaten, een nieuwe afleverdatum zal verschijnen zodra deze bekend is.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. 

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen.
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij onze vervoerder. Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

Retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren

Is je bestelling niet naar wens?
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet meer? Dan kun je contact met ons opnemen.

Download het retourformulier hier.

Hoe retourneer ik mijn bestelling? 
Om je bestelling te retourneren kun je deze aanmelden via het contactformulier onderaan deze pagina, kies hier voor optie "ik heb een vraag over een retourzending". Dit dien je te doen door de volgende stappen te volgen.

Stap 1: Meld je retour aan
Zoals hierboven aangegeven dien jij je retour aan te melden via ons contactformulier. Gebruik bij het aanmelden het ordernummer dat in de bestel bevestiging email staat. 

Let op: Retourneren is op eigen kosten zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden. 

Stap 2: Verpak je retourzending
Zorg ervoor dat alle artikelen worden geretourneerd in de originele verpakking. Komt je bestelling beschadigd of gebroken bij ons aan dan kunnen wij deze niet in behandeling nemen. Wij zullen contact met je opnemen hierover. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket. 

Let op: zorg ervoor dat het retourformulier in de doos zit. 

Stap 3. Geef je pakket af
Je kunt het pakket verzenden via elke gewenste vervoerder, bewaar het verzendbewijs goed!

Stap 4. Je geld terug
Nadat wij je retourzending hebben verwerkt in ons magazijn, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen aan je terug. 

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen

Geplaatste orders kunnen in uitzonderlijke gevallen geannuleerd worden. Ons systeem stuurt je bestelling rechtstreeks naar ons magazijn, dit is een geautomatiseerd proces. Indien je contact met ons opneemt, bestaat de kans dat de order nog niet verwerkt en dus geannuleerd kan worden.

Neem hiervoor contact met ons op via de onderstaande opties.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd?
Dan ontvang je eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending verwerkt. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 14 dagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes. 

Via iDEAL of bankoverschrijving? 
Het bedrag wordt op jouw bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor met onze betaalpartner Mollie. Hun naam zul je terugzien op je rekeningafschrift. 

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact op met een van onze medewerkers!

Contact

 

Bedrijfsinformatie

Fietsonderdeelshop.nl is een onderdeel van Digister VOF.
Hoolhof 16 - 5521JR - Eersel
Let op, dit is niet het retouradres.

E-mail: info@fietsonderdeelshop.nl
Whatsapp:
06-47476354
KVK: 84723580 te Eindhoven
BTW-nummer: NL001133338B66

Rabobank Nederland
IBAN: NL36 RABO 0375 7577 16
BIC/SWIFT: RABONL2U

Toegevoegd aan favorieten